Hledaná pozice – Asistentka jednatele

Náplň pozice:

  • Administrativní podpora jednatele, plánování a organizování schůzek
  • Administrativní práce spojené s vedením sekretariátu (evidence pošty a přijatých faktur, korespondence, zajišťování kancelářských potřeb, evidence zaměstnanců, …atd).
  • Práce s interními systémy společnosti
  • Vyřizování přijatých telefonických objednávek a komunikace se zákazníky, poskytování základní písemné a telefonické podpory, zpracování jejich podnětů
  • Komunikace s určitou částí dodavatelů, v rámci své působnosti
  • Aktivní spolupodílení se na marketingových aktivitách společnosti
  • Občasná výpomoc při zastupování v účetním oddělení, párování faktur, plateb…

Požadujeme:

  • Příjemnou, komunikativní osobnost s reprezentativním vystupováním
  • Velmi dobrá znalost českého jazyka, komunikativní angličtinu
  • Pozitivní a klientsky orientovaný přístup, poskytování telefonické i písemné podpory, příjemné vystupování
  • Zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, flexibilita
  • Proaktivní přístup ke svěřeným úkolům
  • Ochota učit se
  • Střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • Velmi dobrá znalost MS Office podmínkou, znalost práce s účetními programy výhodou
  • Čistý trestní rejstřík

Nabízíme:

  • Práce na plný úvazek
  • Zázemí prosperující společnosti s příjemným a přátelským prostředím
  • Zajímavou práci s vysokou možností seberealizace a osobního rozvoje
  • Sleva na firemní výrobky/služby
  • Příspěvek na stravování